HAPPY SHOPPING!!!!

SALAM MESRA BUAT SEMUA PELANGGAN YANG SUDI MENGUNJUNGI ELLYNA BEAUTY SHOP.. ALHAMDULILLAH DENGAN IZIN ALLAH, AKHIRNYA WUJUDLAH BLOG INI. BUAT MASA INI KAMI MENAWARKAN PRODUK CATALYST & KOSMETIK AS BEAUTYUNTUK UNTUK SEMUA PELANGGAN YANG SUDI MENJENGUK DAN MEMBELI ITEM-ITEM YANG ADA DI BLOG INI. KAMI UCAPKAN BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA DAN HAPPY SHOPPING!!!!

Jumaat, 22 Jun 2012

TESTIMONI AS BEAUTY

AS BEAUTY RINGKAS DAN BERKESAN...LIHATLAH BUKTINYA...

Nak kulit yang cantik berseri???? Cubalah As beauty... - Cheras

Ya betul.. ape yang anda saksikan ini memang betul.. As Beauty telah merawat masalah seorang pelanggan dalam masa hampir 2 bulan.. paling kagum sebab kakak ni hanye guna sekotak trial dalam masa 2 bulan.. sangat pandai berjimat. Pakai nipis2 pun tetap nampak kesan!! sekarang masih tinggal sedikit lagi jerawat untuk dihapuskan.




Nak kulit yang cantik berseri???? Cubalah As beauty... - Kuala Lumpur





Gambar ni aku tak edit kasi cerah ke, kasi gelap ke, TAK! Memang TAK EDIT. Jujur habis k. Boleh nampak beza dia. Its neutral, original! Memang puas hati pakai produk ni. 
Memang berkesan. Aku sendiri pakai produk ni. Tak rugi kalau korang cuba ;)



Hamidah Hamid

Saya bukanlah seorang yang terlalu memiliki masalah kulit yang serius, dan pelbagai produk saya cuba, hasilnya semua sama sahaja. Setelah diperkenalkan dengan produk As Beauty ini, saya berasa ragu - ragu sehinggalah kawan saya Nur Shafila Shafie menggunakannya dan kesannya kelihatan begitu ketara sekali. Saya pon menggunakan trial pack untuk melihat keserasiannya dengan kulit saya.. Ternyata dalam tempoh sebulan sahaja, kulit saya yang sebelum ini kusam , jeragat , dan berpigmentasi kelihatan lebih bersih , gebu dan lebih berseri sehingga cik abg saya Mohd Fadil , makcik - makcik saya Latipah Hasbullah Hasmiza Hasbullah Miza Rosida Hasbullah Ain Afifah perasan akan perubahan kulit saya.. Ramai juga rakan2 lain yang bertanya rahsia wajah saya seperti Raffiq Shima Nana Liana Ruby Abd Karim dan Ahli Puteri UMNO Bahagian Subang ... Sekarang saya ingin mencuba produk2 terbaru dari As Beauty pula iaitu body serum.. Anda tak perlu gunakan bedak selepas ini.. jimat budget kan...



Najihah Sudi

Masalah sebelum menggunakan As Beauty :

1. Wajah kusam
2. Bekas jerawat
3. Jeragat
4. Kulit Kasar & gelap
5. Pori - pori besar
6. Tona tidak sekata
7. Blackhead
8. Whitehead

Mula menggunakan As Beauty pada 8 Disember, 2011 hanya kerana hendak membantu jualan rakan baik. Tidak pernah mencuba produk tempatan kerana tidak yakin dengan mutunya dan juga risau berlaku pengelupasan.

Setelah menggunakan As Beauty :

1. Wajah nampak cerah
2. Lubang pori - pori semakin mengecil
3. Bekas Jerawat beransur hilang
4. Jeragat hampir tiada
5. Kulit nampak dan terasa sangat halus dan lembut
6. Tona muka sekata
7. Blackhead & Whitehead hampir tiada

Alhamdulillah.. terima kasih kepada rakan dan Tahniah kepada As Beauty..


Ija Zain

Dulu muka saya gelap serta kusam sekarang dah terbukti dengan produk AsBeauty ternyata .. muka lebih cerah , bersih walaupun tanpa makeup sentiasa nampak berseri .Bertukarlah dengan segera dengan produk Asbeauty hasilnya pasti memuaskan anda. Cuba , try ,test dan tengok .Klu tak percaya cuba dulu baru tau.Dulu sebelum saya menggunakan AsBeauty saya ingat produk ni biasa je, Permulaan memakainya saya pakai untuk sebulan kesannya tidak berapa nampak berkesan kulit rasa gatal2 dan kering sedikit kemudian bila mencuci muka dengan sabun Asbeauty kulit rasa selesa dan kulit muka rasa bersih. lama- kelamaan kulit muka jadi cerah sedikit demi sedikit. Pemakaian AsBeauty kena banyak bersabar untuk menampakkan hasilnya kena le rajin menggunakan AsBeauty. Sekarang Alhamdulillah inilah hasilnya cantik untuk diri sendiri dan suami bukan untuk orang lain , klu orang lain nak cantik gunalah AsBeauty .







Sebelum saya menggunakan produk As Beauty, kulit wajah saya berjerawat teruk, berminyak, kusam, berparut jerawat dan warna kulit tidak sekata. Nampak lebih tua dari usia sebenar.Wajah saya gelap dan tidak berseri kerana selalu terdedah pada sinaran matahari.Saya telah mencuba pelbagai produk tetapi tidak berhasil sehinggalah saya menggunakan produk As Beauty ini, kulit wajah saya kembali berseri, jerawat dan parut jerawat telah hilang. Saya yakin dengan As Beauty.Terima kasih As Beauty.





6 ulasan:

  1. kenape ek aku pakai sabun vit e tu mula je ok pastu naik jerawat bernanah dan white head satu muka.tak pernah seumur hidup aku jd mcm ni.tobat aku tak pcaya lg.

    BalasPadam
  2. same2. muka saye keluar jerawat halus yg bernanah 1 muke. skrg dah x tau nak buat ape sebab makin banyak

    BalasPadam
  3. salam kepada Angry sabun tidak menjadi masalah kerana sabun berfungsi untuk membuang kotoran dimuka. pakai krim malam dengan nipis sahaja dan untuk HazirahFadilullah... ini jawapan kepada anda yang bermasalah keluar jerawat... sila pakai krim malam nipis sahaja.. jika pakai terlalu banyak ia boleh mengeluarkan jerawat.. lagi satu jangan makan suplimen dan disarankan berhenti menggunakan apa apa suplimen untuk dalaman dan kulit muka...

    BalasPadam
  4. saya baru beberapa hari mgunakn as beauty.tp sya jga mngambil aurawhite,
    Apakah saya harus stop aurawhite?

    BalasPadam
  5. Saya guna as beauty.. sangat bagus. dlm masa yg sama saya ambil cell8 utk kulit cerah juga. sgt bagus.

    BalasPadam
  6. Saya guna as beauty.. sangat bagus. dlm masa yg sama saya ambil cell8 utk kulit cerah juga. sgt bagus.

    BalasPadam